Crits-重新出發

 點解會出現呢個Blog呢?其實主因係,我搵番我既初心喇,想當年做左blogger後,時不時都會出席餐廳tasting,同人鬥快出文鬥寫得多,當時工作其實都好忙,漸漸地就在工作同寫野上拎唔到平衡,到有個位完全唔想再寫,最後只係保持住FB page同有限度既Ig更新,但其實我仍好喜歡食野同煮野食,都好想寫野分享,因著COVID我上年完全飛唔到,呢幾個星期清假,就正好重新諗清楚想做既係咩野,讓我有機會可重新開始寫番文。




畢竟現時工作上真係好繁忙,要每日出文基本上係唔會做到既,如果要寫我希望寫既野都係有營養,貴精不貴多,暫時最想寫既係有關旅行,日本酒同食譜類,同埋好想寫有關日本酒佐餐既,好喇,趁時間許可又有靈感,寫下文先。

Comments

Popular posts from this blog

Crits 遊日誌 -關西-泉佐野漁協青空市場

鳳梨醬(一醬多用的好東西)